Grade: A (VG)

igår hade jag nog min värsta bakisdag EVER. Vaknade med ett ryck klockan tio. reste mig upp och en våg av illamående sköjde över mig. tog mig ut till soffan med stor möda, la mig ner och lyfte inte ett finger på en halvtimme. sen lyckades jag pallra mig ut i köket för att fixa ett glas oboy. fantastiskt gott. dock fick det inte stanna i magen särskilt länge... ja, behöver jag ens nämna att det inte blev något farsdagsfirande för mig? vid åtta på kvällen mådde jag något bättre och kunde få i mig två fiskpinnar, vilka jag även fick behålla (YES, haha).

lördagen var faktiskt riktigt rolig. drog hem till ina och andré där det blev spel för hela slanten. en helt perfekt förfest i mycket trevligt sällskap. tog sen en taxi ner till stan, hämtade upp carolina på vägen. stämpel på tivoli, öl på pl (där jag även blev nerputtad från en stol. resultat: en massa blåmärke på högra sidan av kroppen) och sen dans på tivvan. blev ändå en hyfsat tidig hemgång tyckte jag. var hemma vid tre, innan tivoli ens hade stängt!!

idag har jag varit i skolan, introduktion till vår nästa delkurs: war and the media. verkar riktigt, riktigt, intressant. ska bli spännande. vår lärare från förra delkursen kom in för att be om ursäkt för provet vi skrev i fredags. hon tog det personligt, vilket jag inte tycker att hon ska göra. usch, tyckte synd om henne. hon såg uppriktigt ledsen ut. men hon hade iaf beslutat sig för att stryka den delen och istället bara fokusera på grupparbetet. vår grupp fick A på grupparbetet, tror vi var den enda gruppen faktiskt. sjukt gött, för detta innebar ett A i betyg på hela delkursen. och vi hade högsta betyg rakt igenom på vår oral presentation. japp, jag är nöjd. sa ju att det var en bra grupp. hehe.

nu ska jag plugga. konstigt nog tycker jag att det ska bli kul att läsa. what?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Inte lätt när man blir så bakis du ;)

2008-11-11 @ 07:49:12
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Glömde juh svara på kommentaren i min blogg.

Vi kommer inte ner te helsingborg förrens ve jul, antagligen på juldagen eller julaftonskvällen. Ska kolla lite me jörgen å se va han tycker ;) Kram

2008-11-11 @ 07:58:08
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: alex

ja det va hårt :D men roligt. va händer imorgon? kramkram

2008-11-11 @ 15:42:35
URL: http://balex.blogg.se/
Postat av: alex

ja det e klart jag e på ;)

2008-11-11 @ 18:29:46
URL: http://balex.blogg.se/
Postat av: Malin

Yes, ja hör av mig när vi åker neråt ;) Nejfan, de e inte lätt..man blir så jävla sur när man inte får sova..men nu e ja fit for fight igen ^^ Naw, de va rart av dig ;) Synd att vi inte bor närmare då! Hoppas allt e bra me dig! puss

2008-11-12 @ 21:01:21
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0