att göra eller inte göra

åka till köpenhamn ikväll? festa som en galning i helsingborg? chilla hemma i soffan?
 
beslutsångest till tusen. en del av klassen ska till köpenhamn och partaja idag. efter alla galenskaper som inträffade den förra gången (för att inte glömma att jag tog en taxi hem från malmö) så undrar jag om jag har råd. ekonomin når ju knappast fem stjärnor hos mig just nu. det hade varit kul att hänga med, givetvis, men jag tror nog att jag skippar det. och utan en proper förfest kommer ju kvällen bli ÄNNU dyrare.

så ska man gå ut hemma i helsingborg istället då? verkar som att ganska mycket folk ska ut ikväll. jag är faktiskt lite sugen på att förfesta, drar ner och ta stämpel på tivoli, dricka öl på pl och sen tillbaka till tivoli och dansa natten lång. vanligtvis är jag inte alls sugen på det, så det är konstigt att det ska komma samtidigt som man har andra planer. fick ett sms av ina precis också. hon skulle ha någon form av förfest. ska ringa och höra vad det handlar om. hihi.

eller ska man bara stanna hemma ikväll? för tillfället har jag huvudvärk och är helt utmattad efter att ha haft vilda (min brorsdotter) hela dagen. vi har åkt båt, gått på stan, käkat godis och korv. nu kollar vi på tv. jag hade lätt kunnat somna... haha. så jag en del av mig hade helt enkelt bara kunnat chilla hela dagen. hade väl egentligen varit ganska härligt. men det är ju bara lördag en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0