äntligen lite jobb.

i måndags var jag i skolan. hade en skittråkig föreläsning i två timmar. sen åkte jag hem till mammis där jag fick fika (såklart) och lite julsaker. efter en timme åkte vi till sebbes dagis och därifrån hem till hans mamma. så nu vet jag var jag ska bli av när jag ska hämta honom. efter ytterligare en fika hos elena så skjutsade mamma hem mig och då fick jag sms av... hör och häpna... billy bagare! han hade tråkigt så han kom förbi och kollade tv med mig resten av kvällen.

sen igår så JOBBADE jag! helt sjukt. har inte jobbat på hundra år. haha. blev en dag i shopen. vad jag dock hade missat var att det skulle vara tjejkväll ombord så jag hade hundratals kacklande kärringar runt mig hela tiden. knappt jobbigt? som tur var satt jag i tobaken så jag kunde rymma in till anton i köket titt som tätt och gömma mig från alla krävande damer. hade överlag en jävligt dålig dag. så när jag kom hem ville jag bara varva ner i soffan och glömma hela skitdagen. men då är det såklart någon idiot som ska ska göra mig ännu mer arg. egentligen är du väl ingen idiot. men jag gillar inte folk som säger att saker ska hända och sen bara skiter i det. så ja. lite idiot.

idag var det dags för ännu en dags jobb. var faktiskt riktigt kul eftersom det var jag, carro, maja och rebecca som jobbade i shopen. gick riktigt fort att jobba, trots vårt enorma lass med parfymer att göra pris på. det enda som jag inte gillade idag var de enorma vågorna på havet. jag är en båtvärdinna med sjukt bra balanssinne för det är helt hemskt så sjösjuk jag blir. men jag klarade det alldeles galant med hjälp av vatten och läkerol.

one tree hill nu, sen bingen. imorgon är det malmö klockan tre. blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0