an ordinary thursday

nu är maria hemkommen från inglaterra igen. hon var precis här och drack kaffe och åt pepparkakor. hon skulle med bussen arton minuter över från stattena. hoppas hon hann den, stackaren börjar ju jobba väldigt tidigt imorgon (fast hon tjänar ju förvisso pengar...). alltid lika trevligt att umgås med henne. haha, "världens bästa kompis".

imorse sällskapade jag med alex på tåget. härligt att ha någon att prata med. sjukt dryg föreläsning idag. imorgon är det seminarie. jag borde gå, och jag ska gå. men egentligen pallar jag verkligen inte. men jag ska. innan dess ska jag lämna tillbaka några böcker på bibblan och sen ska jag ombord på båten för att lämna dineros till therese och pressie till cecilia.

har en konstig känsla i kroppen. som att jag är orolig. eller har ångest. eller båda. jag gillar inte den känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0