ålaknä.

som jag klarade min tenta idag! haha :) men vilket möööög annars, denna tentan var helt fucked up. aldrig varit med om dess like. inga instruktioner ni nada. folk har varit så sjukt upprörda idag och tydligen har läraren kallat några för dumma i huvudet. jobbigt läge. det var några som var på part two och var tio sekunder sena att trycka på knappen, då raderades hela delen. jag sparade efter fråga fyra på part two. då pallade jag inte mer. skrev ett långt mail till min bitch Jay på Filippinerna istället. mycket roligare.

efter den otroligt konstiga tentan drog jag, liv och seth till jensens böffhus för att trycka i oss lite lunch. fantastiskt gott. drog hem en sväng till mamma och pappa sen och där fick jag tacos. inte för att jag orkade käka mer än en, men ändå. sen körde dem mig hem och nu ligger jag här med mitt stora täcke i soffan och kolla 90210. jag har officiellt blivit addictive. av det. av gossip girl. av entourage. av heroes. but i like it. okey, another five weeks until our next exaaaam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0