en gång var det en lång dag

Ja, dagen idag har varit ganska lång fast den har ändå gått fort för jag har haft ganska kul. Min kollega var på bra humör har skojat hela dagen. Eller skojat är väl att ta i, hon har fört normala konversationer och använt en och annan släng av sarkasm och det är jag ju ett huge fan of. På riktigt. Maria jobbade idag, och det är ju alltid trevligt. Eftersom det var så underbart väder idag så bestämde vi oss för att ta en glass efter jobb. Så jag, hon och Marcus drog till Hauffes. Blev en "gula gullan" för mig, haha! Men en alldeles för stor glass i kombination med alldeles för många getingar gjorde att jag åt lite mindre än halva. Inte helt vanligt för att vara mig. Sen blev vi sugna på minigolf, men det var över en timme tills banorna öppnade så vi drog till norra hamnen istället för att avnjuta en kall öl. Därefter började vi prata om mat, det blev snack om Big Buddah, men våra plånböcker gapade tomma, så vi gick hem till Marcus istället där vi fick avnjuta en gourmetmåltid innehållandes köttbullar och snabbmackaroner. Sjukt gott faktiskt, det var längesen sist. Efter maten blev det dags för kaffe och kortspel i trädgården, riktigt mysigt i sommarvärmen. Tyvärr insåg jag dock att jag var tvungen att åka hem då jag behöver en ordentlig sömn eftersom jag börjar klockan SEX imorgon IGEN. Inte helt okej. Eller jo, jag behöver ju pengar, så det är helt okej. 

-so long. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0