God Jul

då har ett helt år gått sen jag och empe satt i tita fee's hus i tagaytay på filippinerna. vi var magiskt bakfulla efter att ha varit på sabrina och carlos bröllop med tillhörande efterfest kvällen innan. det serverades diverse annorlunda mat, däribland en hel gris (med ögon, tryne, knorr osv). det var en helt fantasisk upplevelse och ibland längtar jag tillbaka så mycket att det gör ont. tänk om man kunde skruva tillbaka klockan ett år. då hade vi fortfarande så mycket att se fram emot. alla trevliga människor vi träffade när vi kom tillbaka till Manila. vår resa till Boracay, paradisens paradis. våra dater med grabbsen när vi än en gång återvände till Manila. 

men man ska inte sitta här och längta tillbaka. minnena har man alltid med sig så istället för att bara titta tillbaka får man sikta framåt för att skapa sig nya fantastiska upplevelser. jag är glad för allt jag har upplevt änsålänge i mitt liv. jag har fått se så mycket och de minnena kommer jag alltid ha kvar. och såhär på julafton vill jag tacka alla som har gjort mitt liv så fantastiskt! 

snart ska jag hem till ättekulla för att laga lite julmat till lillebror och hunden ellie. sen blir det kalle anka klockan tre och därefter julmys tills det är dags för bingen. men första ska jag tvätta färdigt (japp, jag tvättar på julafton!!).


GOD JUL MIN VÄNNER! NI ÄR FANTASTISKA!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0