dags för nya äventyr.

då drar jag alldeles snart ifrån kalla sverige till ett om möjligt ännu kallare polen. imorgon är det dags för nyårsfirande i warszawa, vart vi ska i warszawa är dock fortfarande ett mysterium. men med ett glatt gäng kan det ju inte bli annat än bra. vi lär vara fulla iaf. och glada. och ha jävligt, jävligt skoj. en massa att göra innan det blir dags att lämna landet dock. ner på jobb och handla coca cola till pappa, växla pengar. tusen pix på två dagar..? hem till mamma och dricka kaffe, tillbaka hem för att packa och göra mig iordning. sen ner till malmö klockan fyra för att dra hem till krille och linda för lite vin/öl och pizza. heeeellåååå! perfekt. nu ska jag dock slänga min gröt (att jag aldrig lär mig, det är ju så sjukt äckligt) och sen göra mig iordning för att dra neråt stada.

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer
Postat av: alex

hej gums! ring när du är hemma från poland så vi kan leka :)

2009-01-04 @ 00:19:45
URL: http://balex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0