wörking najn to fajv...

eller kanske inte riktigt. sex till två stämmer väl in lite mer på mig. sitter faktiskt på jobb nu. har ju fortfarande inget internet hemma, så man får ta chansen när man sitter i buren. igår var jag ute en sväng i stan. sanne och johanna som vi träffade på phi phi för två år sen typ, kom ner till helsingborg igår. så vi samlade hela gänget (utom toffel-olof och fjant-björn) och körde en reunion. var riktigt trevligt faktiskt. det blev en lugn kväll, var hemma strax efter elva.

det är jag SJUKT glad för idag. att jag inte drack så mycket och att jag la mig i tid. det gungar som tusan på båten. inte så konstigt när det är halv storm ute, men ändå. undrar om det kommer bli mycket folk idag. skulle inte förvåna mig det minsta. jag har lärt mig att folk inte har något liv.
- näää... men vi har semester. vad ska vi göra idag? jooo, vi tuuuuurar!
suck. skaffa er ett bättre nöje. hur kul är det att vara på sjön en windy day liksom? det slutar ändå med att folket står i mitten och har panik över att det gungar.
- ooooh, herregud vad det gungar mycket idag!
eeh ja, du är på en båt och det blåser ute. vad förväntar du dig??

nu har jag klagat färdigt. det är mitt usla morgonhumör som spökar, det kan jag garantera. nu kom chefen också.

-so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0