inflyttad.

då var det äntligen färdigt. flytten är över. jag kan nu helt ärligt säga att jag klippt av navelsträngen till mor och far. jag bor ensam, kan göra vad jag vill när jag vill och behöver inte ta hänsyn till någon alls. knappt nöjd. fast egentligen är jag väl inte färdig. har inte målat än och jag har inte hunnit packa upp heller, men jag har kommit en bit på väg iaf.

i lördags blev det utgång. vi satt hemma hos sanna först och drog sen till pl, hampan och tivoli. var en ganska trevlig kväll. träffade daniel som jag inte träffat på hur länge som helst, så det var kul. lördagen var första natten jag sov i min nya lägenhet. trodde jag skulle sova där själv, men det slutade med att vi var fyra stycken. mycket trevligt :)

inatt sov jag dock ensam. var inte alls så farligt som jag trodde. vaknade någon gång med ett ryck och trodde att någon var inne hos mig, men efter att ha diskuterat högljutt med mig själv insåg jag att jag bara inbillade mig, så jag somnade om igen.

idag har jag jobbat i växlingen med malin. det resulterade i att jag nu måste öva på "skridsko-dansen". imorgon ska jag visa upp vad jag har övat på. kan bli spännande. nu ska jag betala räkningar.

-so long


Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du skaffat eget! Hoppas allt e bra me dig! Puss å kram Malin

2008-08-27 @ 20:57:35
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0