full rulle.

Var helt ledig i fredags. Det blev en dag i städandets tecken. Fick måla köket också. Jennie, personalplaneraren, ringde och frågade om jag kunde jobba, Då det nalkades inflyttningsfest på lördagen fick jag tyvärr tacka nej, men tog trots allt en tid på söndagen. På lördagen kom Fredde hit för att hjälpa mig att tapetsera en vägg i vardagsrummet. Även om det blev serious tapetletning då rullarna inte räckte, så blev slutresultatet riktigt nice. Är väldigt nöjd. När han, syrran och deras två barn stuckit kom Empe förbi för att hämta sin kamerasladd, blev lite skitsnack eftersom vi inte träffats på väldigt länge. När sen hon hade gått hade jag ungefär en timme på mig att städa HELA lägenheten innan gästerna skulle börja dyka upp. Några timmar senare var festen i full gång och det visade sig bli en riktigt, riktigt nice kväll! Inte lika nice morgonen efter dock när man vaknar, bakfull som aldrig förr, inser att man har besök i lägenheten och det är ungefär en timme tills man ska åka och jobba. Men det löste sig.

Söndagen tillbringades på jobb. Var hemma elva på kvällen efter ett hastigt farväl av Marcus som skulle åka till Colorado på tisdagen. På måndagen fick jag ett ryck och storstädade hela lägenheten. Här såg riktigt jävligt ut efter helgens bravader. Igår kom först Jessica på besök vid tolvtiden. Kul att träffa henne igen, det var längesen sist. Någon timme senare dök även Maria upp. Hon hade haft sin andra dag på sitt nya jobb; city mail i helsingör. Hon sa att numera förstod hon mig och mitt sömnbehov. Eller ja, iaf hur jag kunde somna åtta på kvällen när jag började jobba sex! Haha :) När hon hade stuckit sms:ade Billy och frågade om vi skulle kolla film. Så vid niotiden kom han hit och det blev Coyote Ugly för hela slanten. Mysigt.

Imorse kom mamma med Bebbo kvart i tio. Billy åkte till stan vid tolv. Vid ett kom mamma tillbaka i en helt ny frisyr och hämtade Bebbo igen. Gud vad jag har saknat honom. Lätt den sötaste babyn någonsin. Drog ner till stan vid tretiden där jag lunchade med Malin. Riktigt trevligt att bara sitta och snacka skit i några timmar. Imorgon ska jag på linskoll, sen träffa Ina :) Dock ska jag jobba halv två. Inte helt okej, men det blir nog bra.

-so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0