ajajaj...

ehm, en vissa smärta i ryggen har infunnit sig. detta efter att i fem timmar målat mitt nya sovrum grönt. eller ja, jag är faktiskt inte färdig än, haha, färgen tog slut (trots 1500 minus i plånboken efter färginköp igår). suck. det är väl bara att köpa mer. men inte nog med att färgen tog slut. rollern gick isönder också så en del av rummet fick jag måla med en mini-minipensel. en sån liten som man använder när man målar runt listerna, ni vet. det var inte så kul. det var rent av skitjobbigt.

innan jag drog till lägenheten var jag ju och jobbade. 6-15 i shoppen, gott eftersom jag får dubbelt betalt. det kan jag behöva! var ett helt okej gäng att jobba med, tiden gick hyfsat fort. ska jobba samma tid imorgon, sen blir det till att flytta in alla möbler i lägenheten! på kvällen kommer kanske sanna och marcus förbi och dricker lite vin innan vi ska in till stan och möta carolina som jobbar till tio.

nu är det bingen som gäller.

-so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0